Promosi Lesen Memandu

Followers

Tuesday 28 February 2012

ADC DRIVING INSTITUTE (Bantayan)

Disini saya ingin berkongsi pengalaman saya mengenai ADC Driving Institute (Institut Memandu ADC). Seperti yang anda lihat dalam post saya yang lepas, saya telah memasukkan ADC sebagai salah satu jamuan untuk minda kita. Untuk pengetahuan anda semua, ADC merupakan salah satu Institut Memandu yang mempunyai litar yang baru, lengkap dan mantap. Mengapa? Ini kerana, Institut ini menyediakan semua jenis kenderaan untuk sesiapa sahaja yang ingin dan berminat untuk mendapatkan lesen. Daripada lesen “L” hinggalah kepada lesen “P”, “CDL”, “PSV” dan “GDL”. Namun demikian, Institut ini tidak dapat menyediakan lesen kapal terbang dan roket. Gurau senda saja tau… Haha…


Ok. Selain daripada itu, Institut ini terkenal dengan tutornya yang berpengalaman lebih daripada 5 tahun, mendapat tauliah daripada Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), mesra, berdisiplin dan begitu bersedia membantu pihak calon yang masih lemah dalam skil pemanduan. Institut ini juga telah menyediakan kenderaan baru “VIVA” kepada tutor supaya tutor dapat mengajar calon dengan baik pada tahap yang maksima.Litar ini lengkap dengan lampu trafik, pusingan bulatan, S-course (jalan berbentuk S) dan banyak lagi.


Dengan melihat gambar ini sahaja, saya yakin anda semua pasti tidak sabar-sabar untuk mendapatkan lesen memandu melalui institute ini. Jangan risau, disebabkan Institut ini tidak akan pernah meninggalkan anda malah mereka sentiasa menyambut dan mengalu-alukan kedatangan anda dengan tangan yang terbuka luas. Jikalau anda ada sebarang pertanyaan, silalah hubungi terus kepada tutor yang akan mengajar anda iaitu Encik Paul Anap melalui handphone 019-5889710 atau melalui email mrpaulanap@gmail.com. Anda juga dialu-alukan untuk mengunjungi Halaman (Homepage) beliau pada alamat ini http://adcdriving.weebly.com .











Saya yakin dengan kemahiran beliau yang berusia lebih daripada 25 tahun. Dan saya yakin sepenuhnya bahawa anda pasti inginkan seorang tutor yang professional serta berpengalaman untuk mengajar anda. Hubungilah beliau dengan segera!

Disini, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010! Semoga tahun ini menjadi tahun yang paling bertuah! Pastikan anda mempunyai azam baru dan berusahalah untuk ikut dan tunaikan azam tersebut! Salam kasih daripada saya.

No comments:

Post a Comment