Promosi Lesen Memandu

Followers

Tuesday 28 February 2012

Promosi Memandu @ Lesen Memandu Bulan December 2010


Hi semua kawan-kawan bloggers… Sabahan and Peninsular… Disini saya ingin membuat satu promosi berkaitan dengan “Lesen Memandu @ Belajar Memandu” khusus untuk Warga Sabahan yang berada di Kota Kinabalu. Hehe… Pernahkah anda mendengar ADC Driving Institute??? Kalau belum pernah dengar, saya boleh terangkan melalui link ini http://mosepa.blogspot.com/2010/01/adc-driving-institute.html ,  (Sila klik link tersebut).

Okay, untuk entry saya pada kali ini, saya akan memfokuskan kepada promosi kami, Cawangan ADC  Driving Institute yang bertempat di Inanam anjurkann sepanjang bulan December 2010 bermula pada 1st  December 2010 sehingga 31st  December 2010. Sila fokuskan kepada penerangan saya dibawah ini… Hehe…

Okay, sepanjang bulan December ini bermula dari tarikh yang saya nyatakan diatas, kami, Cawangan ADC Driving Institute Inanam akan bergerak dari satu tempat ke satu tempat. Kami namakan ia sebagai “Mobile Service”.

Dibawah ini terdapat sebut harga kursus & Latihan memandu… Sila lihat untuk mendapatkan gambaran mengenai pembayarannya…



Okay… Disini, kami ada DUA PRMOSI untuk bulan December 2010

Promosi Pertama
  • Anda perlu mendaftar Kelas KPP untuk mengikuti kelas tersebut dan anda akan mendapat PERCUMA LESEN L dengan syarat:

  1. Perlu membuat bayaran penuh sebanyak RM280.00
  2. Anda boleh Rebate menggunakan Voucher RM45.00 yang akan diberi untuk lesen L setelah selesai mengikuti Kelas Bengkel 

Promosi Kedua
  • Anda perlu membuat bayaran penuh sebanyak RM1, 300.00 dan anda akan mendapat PERCUMA:
  1. Lesen L
  2. Lesen P
  • Anda dikehendaki untuk mengikuti Kelas Bengkel dan Ujian JPJ yang dijalankan dan hanya dengan demikian anda boleh menuntut Duit atau Rebate melalui Voucher yang akan diberi semasa mendaftar.
  1. Lesen L: RM45.00 akan dipulangkan semula selepas anda menamatkan Kelas Bengkel anda. Voucher perlu ditunjukkan dan dipulangkan semula untuk melayakkan anda mendapat duit anda semula.
  2. Lesen P: RM75.00 akan dipulangkan semula selepas anda menamatkan Ujian JPJ. Voucher perlu ditunjukkan dan dipulangkan semula untuk melayakkan anda mendapat duit anda semula.


**Sebarang perubahan promosi bulan ini akan dimaklumkan kepada anda secepat yang mungkin 
dan pihak kami mempunyai hak untuk membuat sebarang pindahan terhadap promosi ini***

Terdapat perubahan maklumat yang ingin saya perbetulkan... Jumlah kos yang dikhabarkan baru-baru ini disemua Institut Memandu di Sabah tahun hadapan adalah RM2, 300.00 (khabar angin dan belum ada berita rasmi... ) yang mana sebelum ini kosnya hanya RM1, 300.00 . Dalam erti kata lain, berlaku kenaikan kos sebanyak RM1, 000.00 (sekali lagi ingin sya tegaskan bahawa angka ini adalah khabar angin SAHAJA yang hangat diperkatakan dikalangan Institut Memandu Sabah...).


Namun, melalui sumber berita harian yang bertarikh 31/5/2010 melalui link ini. Perdana Menteri sendiri telah mengumumkan bahawa JPJ akan memperkenalkan kurikulum baru bagi menyediakan sistem latihan memandu yang dapat melahirkan pemandu kompeten, mematuhi undang-undang dan berhemah. Kenaikan kos juga dijangka berlaku... Do click this link untuk mengetahui lebih lanjut kio... Hehe... 


Walauapapun, kita tunggu dan lihat... Tapi sebelum ia menjadi kenyataan... Lebih baik kita bertindak kan... Jadi... Ambillah peluang promosi yang kami, ADC Driving Institute Cawangan Inanam tawarkan kepada anda semua...


*** Tips saya, ambillah peluang promosi yang kami adakan bulan December ini dan sebarkan ini 
kepada saudara mara serta kawan-kawan***

Ini adalah peta untuk rujukan anda untuk datang ke Cawangan ADC Driving Institute Inanam.


 Ini adalah Cawangan ADC Driving Institute Inanam. 

So, Datanglah dan berdaftarlah melalui kami... Segala urusan boleh dibawa berbincang dan kami akan lakukan yang terbaik untuk memberi khidmat ini kepada anda... Kepada Warga WaSaBer... Do come and sure, I will do my best to serve you... Thank you.

PERHATIAN
Promosi ini hanya dijalankan oleh ADC Driving Institute Cawangan Inanam SAHAJA. Pihak Headquaters ADC Driving Institute tidak kena mengena dengan promosi ini atau mana-mana Tutor Memandu Kereta. HANYA ADC Driving Institute  CAWANGAN  INANAM SAHAJA.


Thank you... Hehe...

No comments:

Post a Comment